Post Thumbnail

הונדה משיקה בישראל 4 דגמים חדשים

"פרקטיות, שימושיות, נוחות וידידותיות למשתמש, אלו מילים שבהונדה בוחרים לשלב בקונספטים ובכיוונים חדשים שאליהם הולכת החברה"

הונדה משיקה בישראל 4 דגמים שמסבירים טוב מכל דבר אחר את הגישה העכשווית של הונדה ואת העתיד הנראה לעין של עולם האופנועים. פרקטיות, שימושיות, נוחות וידידותיות למשתמש, אלו מילים שבהונדה בוחרים לשלב בקונספטים ובכיוונים חדשים שאליהם הולכת החברה. האינטגרה ממחיש את זה טוב מכולם, אך גם לקרוס-תורר 1200 ול-NC700X יש משקל לא קטן. האופנוע הרביעי הוא ה-CBR1000RR, שעבר השנה מתיחת פנים לכבוד שנתו ה-20. כל הכלים עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים ומרווחי טיפולים של 12,000 ק"מ.

NC700D אינטגרה

אחרי שנה מוצלחת במיוחד מבחינת מכירות בשוק המקומי, בהונדה מנצלים את המומנטום ומתמחרים את צמד דגמי ה-NC בצורה אטרקטיבית, שכן לדעת אנשי החברה אלו הם להיטי המכירות הבאים, ועל הצמד הזה שמים בהונדה את יהבם. האינטגרה עם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים יימכר בכ-70,000 ש"ח ואילו ה-X יעלה כ-64,000 ש"ח.

בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה הונדה 3 דגמים היושבים על פלטפורמה זהה – משפחת ה-NC, הכוללת את ה-NC700S, נייקד בסיסי בנפח 700 סמ"ק, NC700X, שהוא דו"ש לכביש בסגנון הוורסיס של קאוואסאקי, והאינטגרה – שהוא אינטגרציה בין עולם הקטנועים לעולם האופנועים. השלושה עושים שימוש בשלדת יהלום מצינורות פלדה ובמנוע טווין טורי בנפח 670 סמ"ק ששוכב בזווית של 62 מעלות. כדי להקנות למנוע קצת אופי, מרווח ההצתה עומד על 270 מעלות, והייחוד של המנוע הזה הוא בזמינות הכוח וביעילותו לשימוש יומיומי. את זה משיגים בהונדה בין היתר על ידי מהלך בוכנות הגדול יותר מקוטר הצילינדר (73X80 מ"מ), דבר שהוא די נדיר באופנועים והאפיון המרכזי של תצורה כזו הוא כאמור מומנט רב. ההספק המרבי של המנוע עומד על 51 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי על 6.1 קג"מ ב-4,750 סל"ד, אך מומנט גבוה מתקבל עוד הרבה לפני כן. שוב, שימושיות זה מה שעמד מול מתכנני המנוע.

המנוע הזה מגיע בשתי גרסאות. האחת עם תיבת הילוכים קונבנציונלית והשנייה על תיבת ההילוכים הרובוטית-אוטומטית של הונדה, בעלת צמד המצמדים, ה-DCT. כאן זה כבר הדור השני של התיבה, שאמורה השנה להיות קומפקטית ומהירה יותר מהדור הראשון, שהותקן על ה-VFR1200 של 2010. התיבה הזו מגיעה כסטנדרט באינטגרה, וכאופציה ב-NC700X ו-NC700S.

גם מכלולי השלדה זהים בין שלושת הדגמים, כשלכולם גלגלי "17, מתלה קדמי קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ (מהלך שונה בין הדגמים), וזרוע פלדה עם בולם יחיד ומנגנון PRO-LINK של הונדה, כשגם כאן מהלכי המתלים שונים בין שלושת הדגמים בהתאם לייעוד. מערכת הבלמים משולבת, כמו ברוב דגמי הונדה, ויש אופציה ל-C-ABS, מערכת ה-ABS המשולבת של הונדה. בהחלטה אסטרטגית של הונדה ישראל, כל כלי שמגיע עם אופציה ל-ABS יגיע רק עם המערכת הזו, וכך גם ארבעת הדגמים המושקים כעת.

NC700D אינטגרה – מחיר 69,900 ש"ח

האינטגרה הוא ללא ספק אחד הכלים המעניינים שהגיעו ארצה בזמן האחרון. הוא משלב בתוכו את היתרונות הדינמיים הגלומים באופנוע, כלומר מנוע בתוך השלדה, מערכת מתלים סבירה ומעלה, גלגלי "17 ושלדה קשיחה, עם הנוחות והשימושיות של קטנועים שהם מיגון רוח, נוחות ופשטות רכיבה, זמינות כוח ותצרוכת דלק נמוכה. כדי להגיע לתוצאה לקחו בהונדה את פלטפורמת ה-NC, ופשוט הלבישו עליה גוף של קטנוע מודרני. התוצאה נראית לטעמנו מצוין, והיא מבטיחה רבות מבחינה דינמית. נציין רק שהיות והאינטגרה משתמש בפלטפומה של אופנוע, הטלסקופים שלו נתמכים על ידי צמד משולשים ולא אחד בודד כמו בקטנועים קונבנציונליים. הקטנועים היחידים בתצורה הזו הם הטימקס של ימאהה וה-C600\C650GT החדשים של ב.מ.וו. בהונדה אף מבטיחים תצרוכת דלק נמוכה, ועם מיכל דלק של 14.1 ל' מדברים שם על טווח של כמעט 400 ק"מ למיכל.

בהונדה לא מפחדים להצהיר שאחת המטרות היא הטימקס, ולטענתם לאינטגרה יש גם כמה יתרונות משלו כמו התיבה הייחודית, ומתמחרים את הכלי בהתאם – 69,900 ש"ח לפני אגרות, כלומר כ-71,000 ש"ח על הכביש. נמוך מהטימקס באלפי שקלים בודדים.

NC700X – מחיר 63,900 ש"ח

NC700X

ה-NC700X, שכאמור עושה שימוש בפלטפורמת האינטגרה, מגיע לארץ בשלב ראשון רק עם תיבת הילוכים רגילה. על ידי הארכת המתלים לכ-150 מ"מ והרמת תנוחת הרכיבה, יצרו בהונדה מעין דו"ש לכביש בסגנון הוורסיס של קאוואסאקי, כאמור עם גלגלי כביש בקוטר "17, אח קטן לקרוס-ראנר 800 ולקרוס-תורר 1200. אגב, בהונדה מדברים על הרחבת משפחת התוררים בקרוב, עם אח נוסף קטן בנפח 500 סמ"ק. בכל אופן, גם ה-NC700X תומחר בצורה תחרותית, במיוחד לוורסיס, והוא יעלה 63,900 ש"ח לפני אגרות. מי שמעוניין ב-X עם תיבת ה-DCT יוכל לבצע הזמנה מיוחדת, והערכת המחיר עומדת על כ-9,000 ש"ח נוספים. האח השלישי במשפחה, ה-NC700S העירום, לא יגיע ארצה, שכן לטענת אנשי הונדה אין הצדקה להביא מספר כה רב של דגמים, ושהדגמים שיובאו ארצה הם אלו שצפויים להצליח יותר.

קרוס-תורר 1200 – מחיר 139,000 ש"ח

הקרוס-תורר, הבנוי על פלטפורמת ה-VFR1200F, מכוון ישירות לעבר להיט המכירות של ב.מ.וו, ה-R1200GS. המנוע הוא אותו V4 בנפח 1200 סמ"ק של ה-VFR, אולם בדרך לקרוס-תורר הוא עבר מספר שינויים על מנת להתאים אותו לדגם. בסוף השינויים האלה ההספק ירד מ-172 ל-130 כ"ס, אך טווח השימושיות של המנוע גדל מאד. המומנט המרבי מתקבל ב-6,500 סל"ד, והוא עומד על 12.8 קג"מ.

כדי להתאים לדגם, המתלים הוארכו ביחס ל-VFR, וכמו בב.מ.וו יש חישוקי שפיצים ללא פנימיות – טיובלס – שבהם השפיצים מתחברים לצידי החישוק. יש גם מערכת בקרת אחיזה שמווסתת את מומנט המנוע בזמן החלקת גלגל אחורי בתאוצה, ויש כמובן מערכת C-ABS. כמו ה-NC700X, גם הקרוס-תורר מגיע ארצה עם תיבת הילוכים קונבנציונלית, אולם גם אותו ניתן להזמין במיוחד עם תיבת ה-DCT. מחיר הגרסה הרגילה עומד על 139,900 ש"ח, וכדי לקבל אותו עם DCT יש להוסיף 9,000 ש"ח נוספים. לא זול, וכאמור מכוון ישירות ל-R1200GS.

CBR1000RR פיירבלייד – 129,900 ש"ח

השנה חוגג הפיירבלייד את שנתו ה-20, ובהונדה משדרגים את הדגם הקיים ומעניקים לו מתיחת פנים. יש מסכת חזית בעיצוב חדש, אולם עיקר השינוי נמצא בפרונט, שמקבל השנה את מזלג ה-BPF של שוואה, כמו זה המותקן בנינג'ה של 2009 ובג'יקסר של 2011. גם הבולם האחורי משודרג לאחד חדש בעל צילינדר כפול. לטענת הונדה, בולם זה משפר את עקיבת הגלגל האחורי על פני הקרקע. יש גם מערכת הזרקה מחודשת וכן לוח שעונים חדש. אמנם אין עדיין מערכת בקרת החלקה כמו למתחרים, אולם הפיירבלייד יגיע מהשנה עם מערכת ABS, ומחירו נשמר על 129,900 ש"ח.

קרוס תורר 1200, NC700X – גלריית יצרן

אינטגרה – גלריית יצרן

CBR1000RR – גלריית יצרן

34 תגובות לכתבה

  1. 1.
    airJordan

    מצפה לראות מבחני דרכים בקרוב ועלויות טיפולים! לסחבק יש סילברווינג 400 2007 שאם לא ישדרג עוד יחזיק לו לנצח. חארם.

  2. 2.
    וורסיס זוחל

    שקלתי להגיע ולהזמין את ה X.
    לא מצליח להבין – ה X הגיע עם ABS או לא?
    אם כן – יש מצב….

  3. 3.
    עד מתי חזירים יעלוזו?

    גם עם כל המיסים שבעולם – עדיין, אופנועים לא צריכים לעלות כל כך הרבה!

  4. 4.
    מאיר מהונדה

    וורסיס זוחל, הX כמו האינטיגרה, יגיע אך ורק עם ABS. המחיר 63900 מגלם בתוכו גם את ה ABS.

  5. 5.
    יוני

    לפני חצי שנה קניתי CBR 250 אחרי שהתלבטתי הרבה.. בסוף הכרתי איש מכירות שניהיה גם חבר.. עומר האיש מכירות של חיפה.. איזה יחס טוב ואיזה ידע מקצועי.. אני וחברים באנו לאירוע והייתה הפקה מדהימה!!

  6. 6.
    MAD MAX

    כמו שכבר אמרתי , משו רע עובר על המעצבים של הונדה , בשנים האחרונות …

  7. 7.
    עוד חזון למועד

    יופי ! אז עכשיו מצפים להוזלה משמעותית של הטראנסלאפ, ויותר חשוב לבשורה אמיתית בצורת XR650 מוזרק וכשר לשוק האירופאי והישראלי :-)

  8. 8.
    רוכב שטח

    אני לא יודע מה אתכם שם למעלה בתגובות, אבל הכלים יפים מאוד!!
    הCBR הוא הכלי הכי יפה שראיתי השנה

  9. 9.
    izi

    לא העיצוב , כי אם המחיר הוא זה שקובע בארץ .
    האינטגרה נראה כמתחרה רציני לקטגוריית מולטי קטנועים (המחיר של הימאהה והבימר הגרמני משחקים לטובת ההונדה).
    גם אני מחכה למבחן השוואתי של האינטגרה עם הטי-ערס החדש ועם ה-BMW .

  10. 10.
    אורנה טיירי

    שמעתי שהיה כיף של ערב אבל איך לא חשבתם על מזכרת/מתנה בערב מדהים כזה.בטח אין לכם מנהלת שווק אישה.

  11. 11.
    mr.am

    מה יהיה בהודנה עם האגזוזים המכוערים האלה!

  12. 12.
    עידו

    חבל שבהונדה לא בחרו גם להשתמש בצמד המילים "מחיר שפוי".

  13. 13.
    לא לקנות!

    חברים,
    אני מבקש ממכם בכל לשון של בקשה: לא לקנות כלום! ממשיכים בחרם!

  14. 14.
    יוסי

    הגיע הזמן למחאה חדשה – הפחתת המיסוי הגבוה על כלי רכב בכלל
    ועל אופנועים בפרט.

  15. 15.
    יקים

    לצערי אני לא יכול שלא להסכים עם MAD MAX. רק ה-CBR נראה בסדר. האחרים פשוט מכוערים.

  16. 16.
    Kwaka292

    שכחתם לציין ש"מיכל הדלק" של הNC700X זה בעצם תא איכסון בנפח 21 ליטר שיכיל קסדה שלמה, בהחלט כלי אטרקטיבי, רק למה דיסק בודד מלפנים?

  17. 17.
    אלכס

    האינטגרה לאיזה קטגוריה הוא מתאים??? [ רישיון? ]

  18. 18.
    אבי

    אוווףףף!!! הונדה!!!!
    חולה על הדרעק הזה!

  19. 19.
    רונן

    לאלכס, 51 כ"ס 700 סמ"ק – רשיון A ללא הגבלה.

  20. 20.
    אבירם גן יבנה

    לא שתכננתי לקנות אחד אבל האינטגרה הרבה יותר יפה מהגרמני החדש.הרבה יותר!

  21. 21.
    הבוגר

    פולגז היקרים,
    איפה המבחן של יום חמישי? זה באמת נהדר שהשיקו אופנועים חדשים אבל מה עם המבחן??
    שבת שלום

  22. 22.
    ג'אז 250

    סוף סוף רואים מחירים מעט שפויים(לא שאין מקום לשיפור).
    סה"כ אופנועים יפים לאללה…

  23. 23.
    ז ר ח

    שימו לב! בחו"ל מחירו של ההונדה nc700x קטן ב15%-25% מהוורסיס ואילו בארץ ההפרש הינו רק 5%! בהונדה ישראל ממשיכים להיות חזירים. עדיף לייבא אישית.

  24. 24.
    ניר

    למאיר אופנועים,זה בהחלט מהלך מבורך ובכיוון הנכון אם יותר מאמץ ואתם יכולים לכבוש את השוק.

  25. 25.
    העם! רוצה!

    מבחן לאינטגרה! (נגיד שזה בערך מתחרז)

  26. 26.
    אלכס

    תודה רונן!!
    חבל אני ממש אהבתי את העיצוב שלו….היתי קונה אותו

  27. 27.
    שון גריידי

    מסכים עם MAD MAX .האופנועים האלה נראים רע מאוד.

  28. 28.
    OldFag

    לזרח – יה טרח: המחיר שאתה מתייחס אליו הוא ללא ABS. הדגם בארץ הוא עם.

  29. 29.
    אופנוענית על GSX750ES

    הונדה מעצבים פומפוזי, מקושקש ובניגוד גמור לגימור האיכותי שלהם. זאת מגמה של השנים האחרונות.
    לא מפתיע בהתחשב בעובדה שמעצב הבית שלהם הינו web designer של אל-קעידה.

  30. 30.
    הבוגר

    פולגז היקרים, למה לחסום תגובה ששאלתי איפה מבחן הדרכים של השבוע?

  31. 31.
    איציק

    ל 23 איך מייבאים אישית???
    זה אפשרי

  32. 32.
    ל-30

    היה מבחן (סוג של) ביום ראשון. אבל שבוע הבא יהיה מבחן nc700x מול ורסיס. זה בדוק.

  33. 33.
    אורן

    אני בטוח שבאבניר ובמטרו יש ישיבות ארוכות על התמחור של הסטרום ושל הורסיס.

    אני צופה הורדת מחירים (בעיקר של הסטרום החדש)

    ABS הפך להיות סטנדרד.

    אורן

  34. 34.
    אריק

    לא להאמין, אבל תא האיכסון מתחת למושב האינטגרה לא יכול להכיל קסדה מלאה. חסרון עצום!

כתיבת תגובה

התגובות מופיעות באתר לאחר אישור המערכת. עקב כך ידרש פרק זמן בין שליחת התגובה ובין פרסומה בפועל. נא הקפידו להגיב ענינית ובצורה הולמת.

אין להגיב בשם גולש, ארגון או מוסד אחר. המערכת שומרת לעצמה את הזכות לא לפרסם תגובות לא ענייניות, הכתובות בצורה שאינה נאותה או שנכתבו בשמו של אחר.

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>