PDA

View Full Version : אגזוז לחץ ושיפורשל DR350 שנת 99'



Daniel99
14-11-2011, 18:58
שלום לכולם,
יש ברשותי דיאר 350 שנת 99 במצב טוב, אחרי כמה דיבורים עם כמה מוסכיניקים ואנשים, הבנתי שאפשר להוציא ממנה עוד כוח,
במידה ואני שם לה אגזוז לחץ פול סיסטם, מרחיב את הדיזה ופותח את הפילטר אוויר.

אבקש לשמוע חוות דעת לגבי הדברים האלה, לגבי מחירים שאמורים לקחת. והדבר הכי חשוב, מאיפה באזור המרכז אפשר לקנות אגזוז לחץ פול סיסטם לדיאר 350? איזה חברה לאגזוז נחשבת טובה?
אם יש לכם המלצות לקניית אגזוז לחץ, גם מאיביי וגם פה מאזור המרכז, אני ישמח לשמוע.

מודה מראש לכל העוזרים והעונים, מקווה לסיים תשיפוץ שלה במהרה..

zzomer
14-11-2011, 19:14
א. אופנוע זה זכר!
ב. אגזוז פתוח, דיזה גדולה יותר (אין כזה דבר "להרחיב את הדיזה") ופילטר אויר פתוח לא יתנו לך הבדל משמעותי בביצועי המנוע, תרגיש אולי גמישות יותר עם הסל"ד, למרות שעד כמה שאני זוכר, המנוע דיי גמיש גם ככה.
ג. בשביל להוציא מהמנוע הזה עוד סוסים, נדרש טיפול מעמיק יותר הכולל (מעבר למה שציינת) הגדלת נפח והקיצוניים גם שמים גל זיזים חם ועוד כל מני פעולות קטנות שמשפיעות על הכל.

התוצאות של מה שתארתי למעלה בהחלט מורגשות ועוד איך, אבל המנוע לא מחזיק מעמד יותר מדי זמן.

מניסון אישי על 2 DR משנתונים שונים ושתי צורות שיפור, פעם ל 380 ופעם ל 420.

Skull
14-11-2011, 20:42
סעפת מורחבת מנירוסטה,דוד FMF,קיט דיינו ג'ט ופילטר פתוח יתנו לו יותר כוח,ופחות משקל.

Daniel99
14-11-2011, 21:31
אתה יכול לפרט מאיפה אני משיג את מה שאמרת? ומה בדיוק עושה הקיט של הדינו ג'ייט?
יש לי קצת כסף לעשות את הדברים האלה, הבעיה העיקרית זה מאיפה משיגים ומי מתעסק עם השיפורים האלה ברמה טובה.

אני אשמח לקבל ממך פירוט במידה ועשית משהו כזה או סתם אם אתה יודע בכללי. (דגמים, לינקים, מוסכים וכו'')

תודה רבה.

Vegas
14-11-2011, 21:47
אתה יכול לפרט מאיפה אני משיג את מה שאמרת? ומה בדיוק עושה הקיט של הדינו ג'ייט?
יש לי קצת כסף לעשות את הדברים האלה, הבעיה העיקרית זה מאיפה משיגים ומי מתעסק עם השיפורים האלה ברמה טובה.

אני אשמח לקבל ממך פירוט במידה ועשית משהו כזה או סתם אם אתה יודע בכללי. (דגמים, לינקים, מוסכים וכו'')

תודה רבה.

דיינו ג'ט, כפי שהשם מרמז, הוא קיט דיזות לקרב' שמכיל דיזות בגדלים שונים.
אלא אם אתה מחזיק במכונת הקצה המושחזת ביותר (R1 לדוגמה), יהיה לך הרבה יותר זול לשדרג לאופנוע מהיר יותר, מאשר לשפר את האופנוע שיש לך.
שיפורים עולים אלפי שקלים, ומורידים את אמינות המכונה. הטיפולים שלך יהיו צפופים יותר ויהיה יותר סיכוי לבעיות בלתי צפויות.
רשימת השדרוגים שעליך לעשות ע"פ סדר:
1. קורס רכיבה
2. עוד קורס רכיבה
3. צמיגים חדשים ודביקים
4. הרבה הרבה הרבה אימונים
5. להביא את האופנוע למצב תחזוקה מושלם - החלפת שמן מנוע, פילטר, החלפת פילטר אוויר ושימון מחדש, החלפת פלאג, רפידות, בדיקת סילקים, עובי דיסקים, החלפת נוזל בלם וניקוז אוויר, שיפוץ בולמים, והתאמה של האופנוע אליך.
6. אחרי שהאופנוע במצב טיפ טופ, אז אולי כדאי להתחיל לחשוב על דברים מתקדמים כמו החלפת סעפות וכו'.

כל זה נכון כמובן בהנחה שאתה רוצה שיפור אמיתי ביכולות הכלי, ולא שיפור פסיכולוגי בלבד (שזה גם בסדר, ואז פשוט תחליף לדוד פתוח ויהיה לך סבבה)

ronron
14-11-2011, 21:53
השיפור הכי זול וכדאי יחס - מחיר הוא שידרוג הכלי ב50 סמק. תקבל מתלים שילדה מנוע וחבילה טובה יותר.
כן דרוזי 400 הכוונה.

גילוי נעות, היה DR350R לפני 15 שנה.... 17 קג פחות מהכלי שלך, שפר את הרכיבה שלך עזוב את הכלי להתבגר... חבל על הכסף...
מנוע זה לא הכל.... המלצה של שנים שעברו.... מכל הלב


אגזוז פילטר דיזות לסטייג1 לא ישפר לך את הכיף כמו מתלים התנהגות של כלי... וזה לא תשיג... 3 כס יותר או 10 רחמנה לצנן עם קיט 440 שהיה לפני שנים רבות לא שוות קרסוליים של חבילה מאוזנת של שילדה מנוי מתלים, ח ב י ל ה..


בהצלחה בכל מקרה

Skull
14-11-2011, 22:05
דיינוג'ט אלו דיזות מוגדלות,באיביי,מספק יותר דלק,ואתה תצתרך את זה אם יהיה פילטר פתוח ופול סיסטם.
סעפת מורחבת מנירוסטה,אצל קינטק
(http://www.kientech.com/) המכס ישחטו אותך,תצפה לסכום מעל אלפיה.
אגזוז אין אישור להביא לארץ,תנסה למצא אחד מהארץ.
פילטר פתוח תמצא גם מאיביי.
השיפורים האלו מביאים תוצאות מורגשות ביותר,סחיבה חזקה יותר מסל''ד נמוך,עליה מהירה בסל''ד,יותר כוח בטורים גבוהים,וגם המשקל ירד.
רון רון,בתאכלס אתה צודק,אם היה לי עוד קצת כסף הייתי מביא דרוזי,אבל אם הדיאר שמור,ומשנתון מתקדם(99 :LOL:)
אז הוא יתפקד טוב במידה ושומרים עליו.

Vegas
14-11-2011, 22:08
דיינוג'ט אלו דיזות מוגדלות,באיביי,מספק יותר דלק,ואתה תצתרך את זה אם יהיה פילטר פתוח ופול סיסטם.
סעפת מורחבת מנירוסטה,אצל קינטק
(http://www.kientech.com/) המכס ישחטו אותך,תצפה לסכום מעל אלפיה.
אגזוז אין אישור להביא לארץ,תנסה למצא אחד מהארץ.
פילטר פתוח תמצא גם מאיביי.
השיפורים האלו מביאים תוצאות מורגשות ביותר,סחיבה חזקה יותר מסל''ד נמוך,עליה מהירה בסל''ד,יותר כוח בטורים גבוהים,וגם המשקל ירד.
רון רון,בתאכלס אתה צודק,אם היה לי עוד קצת כסף הייתי מביא דרוזי,אבל אם הדיאר שמור,ומשנתון מתקדם(99 :LOL:)
אז הוא יתפקד טוב במידה ושומרים עליו.

סתם ביזבוז כסף, זה לא מה שיהפוך את ה-DR למכונת מירוצים.
השקעה של כסף שלא תקבל עליו החזר של אגורה כשתרצה למכור, ואולי אפילו יורידו לך במחיר כי יחשבו שהכלי נשחט במסלול.

Skull
14-11-2011, 22:11
סתם ביזבוז כסף, זה לא מה שיהפוך את ה-DR למכונת מירוצים.
השקעה של כסף שלא תקבל עליו החזר של אגורה כשתרצה למכור, ואולי אפילו יורידו לך במחיר כי יחשבו שהכלי נשחט במסלול.
הכל לא יוצא מעל 2000 ש'''ח,כמו כל צעיר אני מאמין שגם אתה זרקת כסף על שטויות.:)
האמת שרצו לשלם לי יותר על הכלי שלי 21 אלף,וחבל שלא מכרתי,בקושי לשבילים הוא התקרב כשהיה בבעלותי,אז על מסלול?

Daniel99
14-11-2011, 22:59
אין ספק שנזרק הרבה כסף על שטויות, וקניתי את הדיאר די בזול ככה שנשאר לי קצת עומק לשטויות ולשיפורים בכללי אני בכלל לא מתכוון למכור אותה כל עוד היא תתן תפוקה.

אז לפי מה שאתה אומר, אני צריך להזמין את הסעפת המורחבת.. http://www.kientech.com/DR350Header.htm
ולגבי הסט של הדיזות, צריך סטייג' 1 או גם סטייג' 2? הנה לינק לאיביי תגיד לי אם זה מתאים.. http://www.ebay.com/itm/New-Dynojet-Stage-1-2-Jet-Kit-Suzuki-DR-350-S-1990-99-/250868456887?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a68ecddb7
ודבר אחרון זה הדוד, שרק דוד לא צריך לעלות יותר מידי בארץ, רק צריך למצא איזה משהו בדרום תל אביב או אצל מוסך שמתעסק בשיפורים וכאלה.

ולגבי הדברים האלה שאני אמור להזמין (סעפת וסט דיזות) מה שבלינקים בדוק מתאימים לדיאר שלי?
ועוד דבר בקשר לדוד, איזה דוד ממולץ. ואם יש לך הערכה של כסף שייקח לי מוסך על עבודה של דבר כזה..

ממש תודה על העזרה מקווה שבסופו של דבר ישתלם ויהיה תמונות ושמח.. חח

Skull
15-11-2011, 07:26
דוד אפשר לשים לבד,בדיוק 10 דקות עבודה.
כנ''ל סעפת ופילטר פתוח.
המוסכניק שלי לוקח 250 על כיוון קרב' +התקנה של הקיט.
את הסעפת אתה צריך לדבר איתו במייל,בד''כ הוא לא שולח לישראל,צריך לשגע אותו קצת,וסביר להניח שזה יעלה לך כפול ואף יותר מהמחיר שבלינק.
דוד יעלה די הרבה,בסביבות ה2000 ואפילו יותר לדוד FMF/פרו סירקט/אירוו משומש.

Daniel99
15-11-2011, 09:42
הבנתי אותך, תודה קודם כל, ומאיפה אתה בארץ? אולי אני יבוא לעשות את זה אצל המוסכניק שלך.
בכל מקרה אני ידבר עם האנשים במיילים ויראה לאן מתקדם העניין.

Skull
15-11-2011, 09:54
אני מיבנה,המוסכניק נמצא בצפריה,250 זה כיוון קרב',יכול להיות שזה קצת יותר אם הוא יתקין לך את הקיט.

Daniel99
16-11-2011, 00:27
שלום שוב,
הייתי רוצה לדעת על מה כדאי לבזבז את הכסף שיש לי מבחינת מה יותר שווה להשקיע;

יש 2 אופציות;
1. ללכת למוסך במרכז שהסכים ב2500 שקל לשים לי אגזוז לחץ של לאו וינצ'י, ולשים קיט של הדיזות ולפתוח את הפילטר אוויר.
2. לקנות בכסף הזה כידון רנטל פאטבאר (איביי) + סט גלגלש"ים (לשנות יחסי העברה שההילוכים יהיו יותר קצרים ויהיה יותר מומנט. משהו כמו 48 אחורי ו14 קדמי - אם למישהו יש המלצות לשילובים יותר טובים אשמח לשמוע, וגם איזה המלצה על חברה טובה של סט עם לינק לאיביי או משהו) + החלפה של ידית גז וקלאץ', + מגיני ידיים חדשים + פילטר אוויר פתוח K&N. + כיוון שסתומים.
3.מבחינת פלסטיקה הדיאר עברה שיפוץ של פלסטיקה מא' ועד ת'.

הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם, ואיפה הכי נכון להשקיע את הכסף הזה. ואם הגלגלש"ים שווים מבחינת כוח לאגזוז לחץ ולקיט דיזות.

תודה מראש לעוזרים.

gogo magog
17-11-2011, 12:10
שלום שוב,
הייתי רוצה לדעת על מה כדאי לבזבז את הכסף שיש לי מבחינת מה יותר שווה להשקיע;

יש 2 אופציות;
1. ללכת למוסך במרכז שהסכים ב2500 שקל לשים לי אגזוז לחץ של לאו וינצ'י, ולשים קיט של הדיזות ולפתוח את הפילטר אוויר.
2. לקנות בכסף הזה כידון רנטל פאטבאר (איביי) + סט גלגלש"ים (לשנות יחסי העברה שההילוכים יהיו יותר קצרים ויהיה יותר מומנט. משהו כמו 48 אחורי ו14 קדמי - אם למישהו יש המלצות לשילובים יותר טובים אשמח לשמוע, וגם איזה המלצה על חברה טובה של סט עם לינק לאיביי או משהו) + החלפה של ידית גז וקלאץ', + מגיני ידיים חדשים + פילטר אוויר פתוח K&N. + כיוון שסתומים.
3.מבחינת פלסטיקה הדיאר עברה שיפוץ של פלסטיקה מא' ועד ת'.

הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם, ואיפה הכי נכון להשקיע את הכסף הזה. ואם הגלגלש"ים שווים מבחינת כוח לאגזוז לחץ ולקיט דיזות.

תודה מראש לעוזרים.

כמה דברים:
1. פילטרים של K&N לא מאוד מומלצים לאופנועי שטח, יש שטוענים שהם פתוחים מידי ובתנאי אבק קשים יכול להיכנס אבק למנוע.
2. להחלפת גג"שים יש אפקט על הכוח של המנוע, אבל זה בא עם מחיר של מהירות סופית נמוכה יותר.
3. לא כמו הוספת אגזוז והחלפת דיזה, החלפת גג"שים לא נחשבת שיפור.
4. דיאר ישאר דיאר, כמו שכתבו קודם, קשה ויקר להוציא ממנו עוד הרבה, אני הייתי חוסך את הכסף ומשדרג את הכלי בהזדמנות אחרת.

Daniel99
17-11-2011, 18:51
תודה על המידע.
מבחינת מהירות סופית אין לי בעיה שתהיה נמוכה אני רוכב עם הדיאר רק בשטח, לכן אני צריך את הכוח בהילוכים ראשון שני ושלישי..
אני גם חושב שאני אלך על האופציה השנייה. פשוט יעשה לו את הדברים שיגרמו לו לעבוד יותר חלק שזה אומר, לכוון אותו מחדש. שסתומים שרשרת טיימינג וקרבורטור.

Skull
17-11-2011, 19:17
תזמין על הדרך את הג'ט קיט,שישים לך אותו ויכוון קרב',אתה תרגיש הרבה כוח למחיר של 50 דולר וזה יתן לך תגובות מצערת טובות יותר.

Daniel99
17-11-2011, 19:30
ואללה אם אתה אומר אז אני אזמין..
רק תגיד לי אם זה טוב? http://www.ebay.com/itm/New-Dynojet-Stage-1-2-Jet-Kit-Suzuki-DR-350-S-1990-99-/250868456887?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a68ecddb7
ואם אתה יכול להגיד לי אם צריך את סטייג' 1 ו2 או מספיק רק סטייג' 1?

תודה רבה אחי!

Skull
17-11-2011, 19:52
זה בא ביחד 2 הסטייג'ים.
יש קיטים יותר זולים,של חברות שונות,אני לא מבין כ''כ בקיטים האלו,מישהו יכול להגיד אם האיכות שהקיטים השונים דומה?
אם לא אז לך על הקיט הזה,עם כיוון נכון אתה תרגיש הרבה כוח,תקנה גם פילטר אוויר פתוח שמתאים לשטח,תפתח את התיבת אוויר ואתה תרגיש הרבה יותר כוח.

paraglider1
17-11-2011, 19:59
אהלן,
דיזה ניתן להרחיב, מספר הדיזה הוא בעצם הקדח, לדוגמא דיזה 150 -קדח 1.5 מ"מ ,אבל לא כדאי הקרבורטור עובר שחיקה עם הזמן שגורמת לתערובת להיות יותר עשירה (שחיקה של מחט ,בית מחט ,מצוף-מפלס כוסית) ,כל מ"מ נוסף במפלס הדלק בכוסית שווה כמו שהגדלת דיזה בדרגה אחת.
על המנוע צריך להסתכל כצינור אחד ארוך ,כלומר כדי לאפשר נשימה יותר טובה יש צורך לטפל בתיבת האוויר\פילטר מניפולד\קרבורטור\אגזוז
יש לציין שהחלפת האגזוז לאגזוז פתוח פשוט תפגע בד"כ בכוח בסל"ד הנמוך למרות הדעה הרווחת היא שמנוע 4 פעימות עובד במייטבו עם אגזוז זרימה חופשית ,הרווח העיקרי יהיה בסלד הגבוה ,יש להתאים אגזוז ,נסה לחפש באינטרנט שילובים מוצלחים.

חבר שעבד במוסך אופנועים ניסה את כל הדרכים להפיק מס סוסים נוסף מה DR ,כל מה שציינת+ שיפור גל זיזים +הגדלת יחס דחיסה (שיוף ראש מנוע) ,בסוף האופנוע באמת היה חזק יותר בצורה מורגשת אבל גרם למנוע לא אמין ,כשלים שונים בכללם טלטל וכו....
בזמנו זה אולי היה שווה, עכשיו לא ,

בשורה התחתונה לדעתי אל תכנס לזה בכלל, תנסה למצא אופנוע מתאים יותר לצרכיך.

shay3388
17-11-2011, 21:00
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה שתעזוב את הDR לנפשו , הוא לעולם ישאר DR גם לאחר שתשפוך עליו אלפי שקלים
אתה יכול בעלות אפסית יחסית לגרום לשינוי בתגובה . יש אתר שמסביר איך הופכים את הגזוז המקורי לפתוח
וכך גם אתה שומר על המראה המקורי [ דוד פתוח נראה על הDR קומבינה], בנוסף לפי האתר ניתן לחתוך את תיבת האויר ומסבירים שם
באיזה גודל לחתוך ואיפה , לבסוף מגדילים את הדיזה הראשית ומתקבלת תוצאה טובה

בזמנו ביצעתי את השינויים הנ"ל מלבד הדוד כי היה לי דוד פתוח וההרגשה הייתה טובה ואופנוע הגיב מצוין
האתר הוא http://www.kientech.com/AirBoxMod.htm
תחפור באתר יש כל מיני דברים מעניינים

יש לי למכירה דיזות מקוריות בגדלים שונים לDR350 [מידות גדולות יותר מהמקורי] אם אתה מעוניין דבר איתי בה.פ